יום שישי, 28 באפריל 2017

בדיקת נכס להשקעה בג'קסונוויל פלורידה


אני יודע מה אתה מחפש בהשקעה וממה אתה חושש, כי אני בעצמי משקיע בנדל"ן בארה"ב כבר 6 שנים. יש לי נכסים משלי וכל נכס שאני מציע ללרכישה הוא נכס שאני הייתי קונה לעצמי. כל הנכסים נבדקים על ידי ועל ידי הצוות שלי. 

הנכסים נרכשים על סמך ניסיון של 6 שנים כאשר 3 השנים האחרונות ממוקדות בעיר ג'קסונוויל בפלורידה שם הקמתי את חברת הנדל"ן PANGO REAL ESTATE אשר מתמחת בבתי קרקע להשקעה.

אחת הסיבות שבגללן בחרנו בעיר ג'קסונוויל כבסיס לפעילות שלנו בשלוש השנים האחרונות היא ההתפתחות הכלכלית המרשימה שהחלה בעיר לפני כחמש שנים.

במהלך 3 השנים האחרונות ביצענו כ-150 עסקאות נדל"ן בשוק האמריקאי. אני מזמין אתכם להצטרף אלינו ולהנות מנכסים טובים והשקעה איכותית שתסדר לכם את רמת החיים.

את הנכסים הטובים נמצא בשטח - זה הרי ברור לכולם.

עבודת השטח לאיתור נכסים איכותיים ושכונות עם פוטנציאל גבוה לעליית ערך הם סודות המקצוע, לכן כל נכס חייב להיבדק בצורה מקצועית ורק לאחר בדיקה מעמיקה נוכל לדעת אם ההשקעה הזו אכן משתלמת.

אתם מוזמנים לצפות בסרטון שבו נראה מה אנחנו בודקים בנכס להשקעה.