יום חמישי, 5 בספטמבר 2013

שוק הנדל"ן בארה"ב מתאושש - איפה אתם בתמונה ??

שוק הנדל"ן בארה"ב משנה כיוון כלפי מעלה, אזורים רבים בארה"ב מדווחים על עליות מחירים קטנות בכל חודש.

ממפיס טנסי היא אחת הערים המבוקשות והמבטיחות מאופיינת השנה בעלייה מתונה באזורים רבים ולא רק באזורים הטובים כמו קורדובה וג'רמנטאון, מי שעדיין מתלבט אם זה הזמן להיכנס לשוק הנדל"ן חייב להבין את משמעות הדברים.



נכסים שהיו שווים בשנת 2007 בין מאה וחמישים למאה שמונים אלף דולר נמכרים היום במחירים של בין שבעים למאה אלף דולר ומושכרים ברמות של 1000$ ומעלה לסינגל פמילי והשוק מתחיל לתקן את עצמו כלפי מעלה.

מדובר בנכסים שנמכרים היום בחצי מעלויות הבנייה שלהם שחייבים לעלות בערכם.

בממפיס ניתן לרכוש היום באיזורים די טובים מולטי פמילי עם 2 יחידות ב-70,000$ שמושכרות ב-1350$ ואלה הם עסקאות שהולכות ונגמרות בעודני כותב שורות אלו, אלה עסקאות עם תשואה פנומנלית של מעל 19%.

אטלנטה ג'ורג'יה בעליות מחירים כבר מ-2012 שמשקפות למשקיעים רווחים של מעל 20% בנכסים שנרכשו רק בשנה שעברה.

איפה אתם בתמונה ? זה הזמן לבדוק כמה אתם יכולים להשקיע באחד האפיקים הבטוחים והיציבים שיש - שוק הנדל"ן.

בכל סוג של השקעה ישנו פחד האם בכל זאת יש אפשרות שנפסיד כסף בהשקעה שלנו? זה נכון גם בנדל"ן יש לבחון כל השקעה בפני עצמה, כל אזור ואזור מאופיין במאפיינים שונים אבל התזמון מתי להיכנס לעיסקה הוא אחד המרכיבים הקריטיים שיקבע כמה נרוויח במהלך ההשקעה.

הדרך היחידה שבה נוכל להתגבר על הפחד בהשקעות בנדל"ן מעבר לים היא להתכונן מראש לכל תסריט אפשרי בהשקעה שלנו רק כך נוכל לוודא שההשקעה אכן השקעה טובה ונכונה.

מינוף הוא מרכיב חשוב שאתו נוכל להרחיב את תיק הנכסים שלנו, לכל אחד מאתנו סכום מוגבל שאתו הוא יכול להתחיל להשקיע בנדל"ן, אם יש ברשותנו מאה אלף דולר או מיליון דולר הסכום הזה נגמר אחרי שמבצעים מספר השקעות, כאן נכנס לתמונה המינוף, אמנם היום כמעט ובלתי אפשרי לקבל מימון מבנקים אמריקאים אבל הבנקים הישראליים יתנו לכם כל סכום שתבקשו, כמובן שצריך לדעת ממי לבקש ואיך.

במהלך השנה האחרונה רכשתי נכסים לעצמי בעלות של קרוב למיליון וחצי שקל, את רוב הכסף לוויתי מבנקים בארץ, הנכסים מושכרים ומשלמים לי בכל חודש הרבה מעבר להחזרים לבנק ואת זה אני מאחל לכל אחד מכם.

גם אתם יכולים ללמוד כיצד בהשקעה של סכום קטן יחסית של מאה וחמישים אלף שקל תוכלו להתחיל לבנות לכם פורטפוליו של נכסים וכך לשפר את עתידכם הכלכלי.